Google Website Translator Gadget

vrijdag 13 april 2012

Teddybearsforhelp

Toeval bestaat niet.


Zoals ik al eerder heb geschreven, maak ik knuffels voor Indonesië (St. Rons Droom) en heb ik ook al een aantal knuffelbeesten van anderen gekregen.
Onlangs ben ik via mijn werk in contact gekomen met de stichting Teddybearsforhelp. 


Teddybearsforhelp geeft kinderen wereldwijd een knuffelbeest. Ongeacht ras of afkomst. Een knuffel geeft geborgenheid en troost en je kunt je ermee verbinden. Goed werk? Help dan mee en lever je knuffels in. Je bijdrage geeft meerwaarde aan het leven van een kind. Je kunt ook steunen met een gift.



Ik heb de St. Rons Droom en de St. Teddybearsforhelp met elkaar in contact gebracht, zodat er nog meer knuffels naar Indonesië kunnen worden gestuurd. 


Kijk voor meer informatie op: www.teddybearsforhelp.nl en steun dit goede doel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten