Google Website Translator Gadget

vrijdag 30 maart 2012

Knuffels voor Indonesië

Op mijn oproepje voor knuffels voor Indonesië zijn al veel leuke reacties gekomen. Geweldig dat zo velen dit goede doel willen steunen.
Alvast mijn hartelijke dank daarvoor.





Ik ben intussen ook weer verder gegaan met het maken van de knuffels. Als je eenmaal begint, kun je gewoon niet stoppen. Het is ook erg leuk om de goede kleuren voor de kleertjes bij elkaar te zoeken. Net als met het maken van een quilt ben ik aan het wikken en wegen. Dit kleurtje geel is het net niet. Kijken of ik toch nog een ander lapje geel kan vinden, dat er net iets beter bij past. En dan heb je dat gevonden, maar dan is het weer te klein. Maar uiteindelijk vind je toch de goede combinatie.
Ik denk dat menigeen dat wel zal herkennen.


Iedereen alvast een fijn weekend met hopelijk iets meer zon dan vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten